سم رب الشهدا
مجموعه اي از پيامك هاي شهدا و دفاع مقدس رو در اين پست ميذارم انشاءالله كه مورد استفاده و استقبال دوستان قرار بگيره
يك عده نشان بي نشان را بردند
يك عده نشان اين و آن را بردند
آن روز كه دلباخته خاك شديم
اين چند پرنده آسمان را بردند
(سعيد حداديان)
***
تو مثل موج ، نا آرام بودي
تو دريا سيرتي خوشنام بودي
ولي با اين همه اوصاف زيبا
نمي دانم چرا گمنام بودي
(سيدمحمد باباميري)
***
كبوترانه پريدند عاشقان خدا
به بي كرانه ترين سمت ، آسمان خدا
و عرش زير قدم هايشان به خود لرزيد
چه سربلند گذشتند از امتحان خدا
(الهام فرامرزي نيا)
***
خزان نزديك است
براي قبري كه نداري حسن يوسف مي آورم
اي شهيد گمنام ...
(سعيد باباوند)
***
الهی بین ما و گناه سیم خاردار بکش
و این فاصله را مین گذاری کن!
بارالها! ما را از ترکش خمپاره های گناه حفظ کن!